Detailní popis produktu
Hliníkový rám e-kola je doladěný do těch nejmenších detailů. Zajišťuje skvělou ovladatelnost a stabilitu i na těch nejkrkolomnějších trailech a lesních cestách. K tomu přispívá ve středu kola umístěný elektromotor a baterie, která je plně integrována do rámu.
Jak je to s pohonem elektrokola? Pro „desítkovou“ řadu jsme zvolili špičkový elektromotor BOSCH Performance CX 4. gen o výkonu 250W, s kroutícím momentem 85 Nm. Této e-bikové špičce mezi elektromotory dodává energii baterie Bosch PowerTube 500 s kapacitou 482 Wh (13,4 Ah). Společně vás dovezou až do vzdálenosti 130 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence. Tu ovládáte pomocí panelu BOSCH Intuvia – displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Pro řazení jsme použili špičkovou dvanáctirychlostní sadu SRAM Eagle SX 12s. Další komentář v tomto směru tak není třeba.
Jízdu vám zpříjemní odpružená vzduchem tlumená vidlice SR-Suntour XCR32-AIR RLR DS 29" se zdvihem 100mm. Uzamykání vidlice z řídítek je samozřejmostí.
A bát se nemusíte ani o to, zda bude e-bike držet na cestě, trailu nebo silnici za každých okolností. O to se starají bikové pláště MAXXIS ARDENT 29 × 2,40 a hydraulické brzdy kotoučové hydraulické brzdy SHIMANO Deore BR-MT410.
Co dodat? Snad jen že jsme si dali záležet na tom, aby elektrokolo e-Largo 10.6 nejen parádně fungovalo, ale také skvěle vypadalo. Co říkáte designu, líbí se vám?
Sečteno podtrženo, elektrokolo Crussis e-Largo 10.6 je tu pro ty, kteří odmítají dělat věci na půl. Pro ty, kteří hledají nekompromisní kvalitu. Je čas popustit otěže fantazii. Šlápněte do pedálů, vyrazit můžete kamkoliv!
Vlastnosti
Motor BOSCH Performance CX 4. gen
Elektromotor BOSCH Performance CX 4. gen. se středovým pohonem patří k absolutní špičce mezi tím, čím můžete e-bike vybavit. Skvělý výkon, spolehlivost, přesný a citlivý chod – prostě osvědčená kvalita německého zpracování. Elektromotor skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 85 Nm. V kombinaci s kvalitním elektrokolem dostáváte do rukou opravdu to nejlepší.
Elektromotor Performance CX 4. gen je určen pro horská elektrokola u kterých je očekáván sportovní výkon i v tom nejnáročnějším terénu, proto jsme jím vybavili „desítkovou“ a „jedenáctkvou“ řadu našich e-biků. Pro takto vybavená elektrokola tak není překážkou opravdu žádný terén.
Elektromotor je vybaven jak snímačem šlapání, tak i torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru BOSCH Performace CX 4. gen u modelových řad 10.6 a 11.6 našich e-biků jsme docílili nejen zajištění precisního výkonu, ale také optimálního umístění těžiště přímo do středu našich elektrokol. Ta jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
S našimi elektrokoly vybavenými středovými motory BOSCH se nemusíte bát opravdu žádného terénu! Je čas vyrazit.
Vidlice SR-Suntour XCR32-AIR RLR DS 29"
Vzduchem tlumená vidlice SR-Suntour XCR32-AIR RLR DS 29" se zdvihem 100mm je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit tlak vzduchu ve vidlici a e-bike plně přizpůsobit vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“
Uzamykání vidlice z řídítek je samozřejmostí.
BOSCH Powertube 500 (482 Wh / 13,4 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články BOSCH 36V / 482 Wh (13,4 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 130 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 3,5 hodiny.
RÁM
Rám
Alu 6061, velikost rámu 18" / 20"
Vidlice
SR-Suntour XCR32-AIR RLR DS 29", 100 mm, uzamykatelná z řídítek
POHON
Baterie
BOSCH Powertube 500 (482 Wh / 13,4 Ah)
Motor
BOSCH Performance CX 4. gen, středový, 250W, 85 Nm
Umístění motoru
Bosch - středový
Nabíječka
BOSCH rychlo nabíječka 4A
Pedály
WELLGO, alu s odrazkou
ŘAZENÍ
Přehazovačka
SRAM SX Eagle, 12 rychlostí
Kazeta / vícekolo
SRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z
Převodník a kliky
SRAM X-SYNC 2 Eagle for Bosch 38Z, CRS ISIS 170 mm
KOLA
Brzda přední
SHIMANO Deore BR-MT410, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní
SHIMANO Deore BR-MT410, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky
CRUSSIS 29", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Náboje
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D s RU
Pláště
MAXXIS Ardent 29 x 2,40
NOSNOST
Hmotnost
Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
KOMPONENTY
Řídítka
CRUSSIS Al, 740 mm
Představec
CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
Hlavové složení
Semi 1 1/8
Sedlová objímka
CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka
CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350 mm
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.