Pánské krosové elektrokolo e-Cross 7.5-S (2020)

Kód: 1064/17- 1064/17-2 Zvolte variantu
Akce Novinka Tip
Značka: Crussis
ZdarmaZdarma ZdarmaZdarma ZdarmaZdarma
cross 7 5 web
43 990 Kč
Skladem (> 5 ks) Skladem (> 5 ks) Zvolte variantu
Varianta

Pánové, hledáte elektrokolo na pohodlné ježdění a výlety všeho druhu? Chcete vyrazit na pořádný výlet? Nenechat se limitovat profilem nebo délkou výletu? Pak je trekové elektrokolo e-Cross 7.5-S se středovým elektromotorem a extra silnou baterií právě pro vás.

Geometrii hliníkového rámu e-Cross 7.5-S jsme přizpůsobili plně pánským potřebám. E-bike je stabilní, pohodlný a skvěle ovladatelný. K tomu přispívá rovněž extra silná baterie s Li-Ion články Panasonic  36V / 630 Wh (17,5 Ah), která je o rámu elektrokola plně integrová­na. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?

Snad dojezd a spolehlivost. O to se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.

 
 

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

Popis

Pánové, hledáte elektrokolo na pohodlné ježdění a výlety všeho druhu? Chcete vyrazit na pořádný výlet? Nenechat se limitovat profilem nebo délkou výletu? Pak je trekové elektrokolo e-Cross 7.5-S se středovým elektromotorem a extra silnou baterií právě pro vás.

Geometrii hliníkového rámu e-Cross 7.5-S jsme přizpůsobili plně pánským potřebám. E-bike je stabilní, pohodlný a skvěle ovladatelný. K tomu přispívá rovněž extra silná baterie s Li-Ion články Panasonic  36V / 630 Wh (17,5 Ah), která je o rámu elektrokola plně integrová­na. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?

Snad dojezd a spolehlivost. O to se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.

Dojezd e-kola je díky použití silnější baterie až 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Součástí je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení. 

E-kolo je vyráběno na 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Deore a ízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour NEX HLO DS 700c je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 63 mm.

E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Nebo se podívejte na model e-Gordo 7.5-S, které je vybaveno blatníky a nosičem.

Není nač čekat. E-bike Crussis e-Cross 7.5-S se středovým elektromotorem a extra silnou baterií je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů!

Pokud byste přesto zatoužili po modelu s lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka, silnější baterie…), e-Cross 9.5-S, které má i lepší motor Bafang M500.

Vlastnosti

SUNTOUR NEX HLO DS 700c

Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR NEX HLO DS 700c se zdvihem 63 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

Baterie Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.

Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.

Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.

Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?

Dojezd e-kola je díky použití silnější baterie až 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Součástí je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení. 

E-kolo je vyráběno na 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Deore a ízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour NEX HLO DS 700c je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 63 mm.

E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Nebo se podívejte na model e-Gordo 7.5-S, které je vybaveno blatníky a nosičem.

Není nač čekat. E-bike Crussis e-Cross 7.5-S se středovým elektromotorem a extra silnou baterií je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů!

Pokud byste přesto zatoužili po modelu s lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka, silnější baterie…), e-Cross 9.5-S, které má i lepší motor Bafang M500.

Vlastnosti

SUNTOUR NEX HLO DS 700c

Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR NEX HLO DS 700c se zdvihem 63 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

Baterie Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.

Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.

Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.

Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?

Doplňkové parametry

Kategorie: ELEKTROKOLA
Záruka: 2 roky
Velikost rámu: 18 rám 20 rám
Baterie: PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Motor: BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Umístění motoru: Bafang - středový
Snímač : Torzní
Ovládání: BAFANG LCD panel\, 5 stupňů asistence\, barevný displej
Řídící jednotka: Integrovaná v motoru
Nabíječka: 2 Ah(součást výbavy)
Dojezd: až 150km
Nosnost: 120 kg
Velikost kol: 28"
Počet převodů: 1 x 9
Vidlice: ZOOM RL/O uzamykatelná z řidítek
Brzda přední: TEKTRO HD-M285\, hydraulická\, rotor 180 mm
Brzda zadní: TEKTRO HD-M285\, hydraulická\, rotor 160 mm
Řídítka: CRUSSIS Al\, 640 mm
Představec: CRUSSIS Al\, 105mm\, stavitelný
Gripy: CRUSSIS ergonomicky tvarované s objímkou
Hlavové složení: Semi 1 1/8
Ráfky: CRUSSIS 28"\, dvojitý\, vložkovaný\, 32D
Náboj přední: CRUSSIS disc\, ložisko věneček\, 32D
Náboj zadní: CRUSSIS disc\, ložisko věneček\, 32D
Pláště: SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00
Přehazovačka: SHIMANO Deore RD-M592\, 9 rychlostí
Řazení: SHIMANO Alivio SL-M4000, 9 rychlostí
Řetěz: KMC X9
Kazeta / vícekolečko: SHIMANO CS-HG400-9, 9 rychlostí, 11 - 36 zubů
Převodník a kliky: BAFANG, 38 zubů, 170 mm
Sedlo: Selle ROYAL
Sedlová objímka: CRUSSIS s RÚ Al\, černá 34\,9
Sedlovka: CRUSSIS se zámkem\, 30\,4 / 350 mm
Pedály: WELLGO\, alu s odrazkou
Hmotnost: 21.5 kg
USB port : Ano

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: