Detailní popis produktu
Snad dojezd a spolehlivost. O to se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je díky použití silnější baterie až 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Součástí je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.
E-kolo je vyráběno na 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Alivio a ízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200, odpružená vidlice Suntour NEX HLO DS 700c je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 63 mm.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Nebo se podívejte na model e-Gordo 7.6-S, které je vybaveno blatníky a nosičem.
Není nač čekat. E-bike Crussis ONE-Cross 7.6-S se středovým elektromotorem a extra silnou baterií je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů!
Pokud byste přesto zatoužili po modelu s barevnějším designem či lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka…), koukněte na e-kolo e-Cross 7.6-S/M nebo e-Cross 9.6-S/M, které má i lepší motor Bafang M500.
Vlastnosti

SUNTOUR NEX HLO DS 700c
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR NEX HLO DS 700c se zdvihem 63 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
.jpg)
Baterie Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?
RÁM
Rám
Alu 6061, velikost rámu 18" / 20"
Vidlice
SUNTOUR NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice,
POHON
Baterie
PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Motor
BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Umístění motoru
Bafang - středový
Ovládání
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
Řídící jednotka
Integrovaná v motoru
Nabíječka
2 Ah (součást výbavy)
Pedály
WELLGO, alu s odrazkou
ŘAZENÍ
Přehazovačka
SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS, 9 rychlostí
Řazení
SHIMANO Alivio SL-M3100, 9 rychlostí
Kazeta / vícekolo
SHIMANO CS-HG200-9, 9 rychlostí, 11 - 36 zubů
Převodník a kliky
BAFANG, 44 zubů, 170 mm
KOLA
Brzda přední
SHIMANO BR-MT200, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní
SHIMANO BR-MT200, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky
CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm
Náboje
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště
SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00
NOSNOST
Hmotnost
Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
KOMPONENTY
Řídítka
CRUSSIS Al, 700 mm
Představec
CRUSSIS Al, 105mm
Gripy
CRUSSIS, 100% silikon
Hlavové složení
Semi 1 1/8
Sedlová objímka
CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka
CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350 mm
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.