Detailní popis produktu
Elektrokolo e-City 2.7 disponuje hliníkovým rámem se specifickou geometrií. Již žádné namáhavé nasedání na kolo! Hlavní rámová trubka je posazena velmi nízko, dokonce ještě níže než u ostatních městských elektrokol, a vy tak můžete na kolo nasednout bez sebemenších problémů. Rovněž sesednutí je díky geometrii elektrokola a použití kol o velikosti 26“ rychlé a bezpečné. Elektrokolo je tak vhodné také pro ty, kterým může klasická geometrie elektrokola činit potíže třeba ze zdravotních důvodů. K dispozici je ve velikosti rámu 18“, a je vhodné jak pro muže, tak i pro ženy.
Protože jde o e-bike, zajímat vás bude jistě pohonná jednotka. Tou je elektromotor Bafang umístěný v zadním náboji. Na zadním nosiči pak naleznete Li-Ion baterii 13 Ah, která je schopná zajistit dojezd elektrokola až do vzdálenosti 100 km – vždy však samozřejmě záleží na profilu terénu a způsobu využití asistence.
A jak vlastně ovládáte motorovou asistenci? Prostřednictvím LED panelu umístěného na řídítkách. Ten zobrazuje stav baterie a zvolený stupeň výpomoci elektromotoru.
Jízdní komfort vám zpříjemní odpružená vidlice Suntour CR7-V 26", no lock a pohodlné sedlo a bát se nemusíte ani deště. Součástí výbavy e-kola jsou totiž kromě předního a zadního osvětlení, stojánku a nosiče rovněž blatníky.
Sečteno podtrženo, Crussis e-City 2.7 je elektrokolo pro použití v každodenním životě. Elektrokolo pro každého.
Vlastnosti
.jpg)
Rám s nízkým nástupem
Speciálně upravený hliníkový rám s opravdu nízko posazenou hlavní rámovou trubkou. Geometrie rámu vám zajistí opravdu pohodlnou jízdu. A navíc bezpečnou! Nasednutí a sesednutí z e-kola nikdy nebylo rychlejší. A to se hodí nejen při jízdě ve městě.
Rám je vhodný pro muže i ženy, kterým může klasická geometrie elektrokola činit potíže třeba ze zdravotních důvodů. K dispozici je ve velikosti rámu 18“.

Baterie
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Baterie je integrována do zadního nosiče e-biku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 100 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči e-kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 6,5 hodiny.

LED panel
Motorová asistence je ovládána prostřednictvím LED panelu umístěného na řídítkách vedle přední brzdové páky. Ten pomocí barevných diod zobrazuje informace o stavu baterie a nastavení asistence motoru. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?
RÁM
Rám
Alu 6061, velikost rámu 18"
Vidlice
Suntour CR7-V 26", no lock
POHON
Baterie
Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah)
Motor
BAFANG 250W (MAX 500W), v zadním náboji
Umístění motoru
v zadním náboji
Ovládání
CRUSSIS LED panel, 5 stupňů asistence
Snímač šlapání
otáčkový (magnetový)
Nabíječka
2 A (součást výbavy)
Pedály
WELLGO, plast s odrazkou
ŘAZENÍ
Přehazovačka
SHIMANO Tourney RD-TY300, 7 rychlostí
Řazení
SHIMANO Tourney SL-TX50-7R, 7 rychlostí
Kazeta / vícekolo
SHIMANO MF-TZ500-7, 14-28 zubů
Převodník a kliky
CRUSSIS 48 zubů, 170 mm
KOLA
Ráfky
CRUSSIS 26", dvoustěnné, vložkované, 19 mm
Náboj přední
CRUSSIS, ložisko věneček, 36D
Náboj zadní
BAFANG s motorem
Pláště
KENDA 26x1,75 (559-47), černý
NOSNOST
Hmotnost
Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
KOMPONENTY
Řídítka
CRUSSIS AL 25,4 mm, šířka 620 mm
Představec
CRUSSIS Al, 90mm, stavitelný
Gripy
CRUSSIS ergonomicky tvarované s objímkou
Hlavové složení
Semi 1 1/8
Sedlová objímka
CRUSSIS s RU AL, černá 31,8 mm
Sedlovka
CRUSSIS se zámkem, 31,6, 350 mm
Doplňky
Blatníky, stojánek, nosič, přední světlo, zadní světlo
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.