Geometrii hliníkového rámu e-Gordo 7.8 S jsme přizpůsobili plně pánským potřebám. E-bike je stabilní, pohodlný a skvěle ovladatelný. Velkou mírou k tomu přispívá rovněž baterie s Li-Ion články Samsung 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
Snad dojezd a spolehlivost. O to se stará elektromotor s kroutícím momentem 80 Nm – Bafang Max drive (M400) umístěný ve středu e-kola. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
E-kolo je vyráběno na 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 8 rychlostí sady Shimano Acera nebo SRAM X4 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200 nebo SRAM Level, odpružená vidlice Suntour NEX HLO DS 700c je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 63 mm.
Bát se nemusíte ani deště. Součástí výbavy e-kola jsou totiž kromě nosiče rovněž blatníky. Hodit se může rovněž USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.
Není nač čekat. E-bike Crussis e-Gordo 7.8 S se středovým elektromotorem je připraven pro vaše první šlápnutí do pedálů. Je čas vyrazit!
Pokud byste přesto zatoužili po modelu se silnější baterií, koukněte na e-kolo e-Gordo 7.7-S/M nebo krosová elektrokola s lepší doplňkovou výbavou (přehazovačka, 9 převodů, širší pláště,..), e-Cross 7.8 / 7.8-S/M nebo e-Cross 9.8-S/M, které má i lepší motor Bafang M500.
Komponenty

Motor
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400)

LCD displej
BAFANG LCD displej - barevný

Vidlice
SUNTOUR NEX HLO DS 700c
POHON :
DOJEZD : až 150 km
BATERIE : PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
MOTOR : BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80
OVLÁDÁNÍ : BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA : Integrovaná v motoru
SNÍMAČ ŠLAPÁNÍ : torzní
NABÍJEČKA : 2 A (součást výbavy)
PEDÁLY : WELLGO, alu s odrazkou
USB PORT : ano
ASISTENT CHŮZE : ano
RÁM : Alu 6061- velikost rámu 15"
VIDLICE : SUNTOUR NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice,
KOLA
RÁFKY : CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm
NÁBOJE : CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
BRZDA PŘEDNÍ : SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
BRZDA ZADNÍ : SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
PLÁŠTĚ : SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00
PRŮMĚR KOL : 28"
NOSNOST : 120 kg
ŘÍDÍTKA : CRUSSIS Al, 680 mm
PŘEDSTAVEC : CRUSSIS Al, 105mm, stavitelný
GRIPY : CRUSSIS, 100% silikon
HLAVOVÉ SLOŽENÍ : Semi 1 1/8
SEDLO : Selle ROYAL
SEDLOVÁ OBJÍMKA : CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
SEDLOVKA : CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm
ŘAZENÍ
POČET PŘEVODŮ : 1 x 9
PŘEHAZOVAČKA : SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS, nebo SRAM X5, 9 rychlostí
ŘAZENÍ : SHIMANO Alivio SL-M3100, nebo SRAM X5, 9 rychlostí
ŘETĚZ : KMC X9
KAZETA / VÍCEKOLO : SHIMANO CS-HG200-9, nebo SRAM PG-920, 9 rychlostí
PŘEVODNÍK A KLIKY : BAFANG, 44 zubů, 170 mm